L’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha rebut un dels Reconeixements Administració Oberta 2025, uns guardons que reconeixen els ajuntaments i consells comarcals capdavanters en transformació digital i govern obert. L’acte es va celebrar al Teatre Auditori de Granollers i va comptar amb la presència del secretari de Telecomunicacions i Transformació Digital, Albert Tort; del vicepresident de Localret, Pere Segura; de l’alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell, i del director gerent de l’AOC, Miquel Estapé. Els Reconeixements Administració Oberta es concedeixen a partir de l’Índex de Maduresa Digital (IMD) elaborat per l’AOC, que avalua aspectes com la digitalització dels serveis, l’ús de les eines digitals i la transparència dels ens locals en la seva relació amb la ciutadania. El primer tinent d’alcalde i regidor de Noves Tecnologies, Lluís Barnes, ha valorat molt positivament aquest reconeixement i ha destacat la feina continuada del personal municipal en l’àmbit de la transformació digital. “Aquest guardó posa en valor l’esforç i la dedicació que el personal de l’Ajuntament ha mantingut durant anys per avançar cap a una administració més moderna, eficient i propera a la ciutadania". ha afirmat Barnes.