
Casa de Cultura de Riudellots, activitats, cursos tallers proposats per el mes de maig 2025. Cal fer inscripcions
La formació que la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva proposa per el que queda del mes de maig de 2025:
-Tast: “CONEGUEM TERRITORI TASTANT CERVESA”, el dijous 15 de maig, a les 18.30 h. Inscripcions fins les 17 h del dilluns 12 de maig.
-TIC: OPCIÓ C / “ ENS ENDINSEM EN EL MÓN DIGITAL “, els dimarts, 6, 13, 20 i 27 de maig i 3 i 10 de juny de 2025 de 17.00 a 19.30 h. Curs ajornat, pendent de noves dates i horaris.
-Taller: “COM MIRAR UNA OBRA D’ART? MIRAR CAP ENDINS”, els dimecres 14, 21 i 28 de maig de 18 a 19.30 h. Inscripcions obertes fins el dimarts 13 de maig.
-Taller: “CISTELLA DECORADA AMB PLANTES”, el dijous 29 de maig a les 18.00 h. Inscripcions obertes fins el dia 21 de maig.
Si us plau, cal fer la inscripció dins el termini, per poder saber si comptem amb grup o no per anar endavant amb la formació. Si el grup va endavant, les inscripcions es podran mantenir obertes fins omplir places disponibles.
CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA per a totes les activitats programades: en línia clicant https://sites.hospici.cat/inscripcions/llistat/8/Riudellots o presencialment a la recepció de la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva; hi ha unes dates d’inscripció per a cada curs. Informació més detallada al codi QR adjunt o a la recepció de la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva, c/ Major 17-19, tel. 972 478 675.
HORARI D’OBERTURA DE LA CASA DE CULTURA DE RIUDELLOTS]
Matí: els dimarts i els dijous de 10 a 13 h.
Tarda: de dilluns a divendres de 16.30 a 20 h.
Excepte els dies en què l’horari d’obertura pot modificar-se per atendre les activitats programades.