Dissabte 18 Agost 2018

Inici / Noticies / S'aprova la nova estructura organitzativa de l'Ajuntament

S'aprova la nova estructura organitzativa de l'Ajuntament

08/07/2015

Aquest dimarts 7 de juliol el Ple de l'Ajuntament de Riudellots de la Selva, ha aprovat per unanimitat, l'estructura organitzativa del nou ajuntament fruit del resultat de les darreres eleccions municipals celebrades el passat 24 de maig. 

La novaa estructura organitzativa de l'Ajuntament estarà formada per 12 grans àrees: Governació i atenció a les persones; Territori; Pagesia i Medi Ambient; Hisenda; Esports; Festes; Salut; Promoció econòmica; Participació, transparència, bon govern i comunicació; Joventut; Cultura i Ensenyament.

L'augment de dos regidors a l'equip de govern respecte el darrer mandat 'permetrà optimitzar la distribució de les responsabilitats possibilitant un major control i seguiment dels múltiples aspectes que afecten els interessos locals i de la ciutadania' tal i com ha destacat l'alcaldessa Montserrat Roura.  

El regidor de la nova àrea creada de transparència i bon govern, Lluís Barnés, ha explicat que des de l'Ajuntament 'volem seguir treballant per apropar el consistori a la ciutadania més enllà del que obliga la nova Llei de Transparència'.

Els responsables de cada una de les Àrees són:

Governació i atenció a les persones: Montserrat Roura

Territori: Montserrat Roura

Pagesia i Medi Ambient: Carme Camps

Hisenda: Josep Mª Coromines

Esports: Gerard Fabrellas

Festes: Josep Mª Coromines

Salut: Lluís Barnés

Promoció econòmica: Lluís Barnés

Participació, transparència, bon govern i comunicació: Lluís Barnés

Joventut: Gerard Calle

Cultura: Cristina Pineda

Ensenyament: Montserrat Roura.